Producătorul de cosmetice Farmec Cluj-Napoca a obţinut în primul trimestru venituri de 24,4 mil. lei (5,8 mil. euro), cu 15,6% mai mult decât în perioada similară a anului trecut. "Noua gamă Gerovital Plant, lansată la începutul acestui an şi urmată de o campanie puternică de promovare, atât în mediile de comunicare clasice, TV şi print, cât şi în mediul online, începe să confirme aşteptările şi să urce în vânzări", a declarat Mircea Turdean, director general al Farmec Cluj-Napoca. La începutul anului compania anunţa că vrea să aloce suma de un milion de euro pentru activităţile de marketing şi promovare, cu un rol important al componentei de online, care câştigă tot mai mult teren pe piaţă. Farmec produce şi vinde în România şi alte peste 30 de ţări un număr de peste 400 de mărci de produse, atât pe segmentul cosmeticelor, cât şi pe cel de curăţenie şi îngrijire a locuinţei. Producătorul de cosmetice din Cluj-Napoca şi-a propus pentru 2011 o creştere de cel puţin 7% a cifrei de afaceri, ceea ce ar însemna depăşirea pragului de 100 mil. lei, după avansul de 10% înregistrat anul trecut. În 2010, compania Farmec a avut vânzări de 95,9 milioane de lei (22,8 milioane euro).
Producătorul de cosmetice Farmec Cluj-Napoca a obţinut în primul trimestru venituri de 24,4 mil. lei (5,8 mil. euro), cu 15,6% mai mult decât în perioada similară a anului trecut. "Noua gamă Gerovital Plant, lansată la începutul acestui an şi urmată de o campanie puternică de promovare, atât în mediile de comunicare clasice, TV şi print, cât şi în mediul online, începe să confirme aşteptările şi să urce în vânzări", a declarat Mircea Turdean, director general al Farmec Cluj-Napoca. La începutul anului compania anunţa că vrea să aloce suma de un milion de euro pentru activităţile de marketing şi promovare, cu un rol important al componentei de online, care câştigă tot mai mult teren pe piaţă.