Deşi are un frate foarte cunoscut, Paul este exemplul viu al zicalei „nevoia te învaţă“. La 14 ani, a învăţat ce înseamnă web designer. Patru ani mai târziu, a intrat în lumea fotografiei.
„Dintotdeauna am avut un spirit creativ şi foarte multe idei. Mi-a trebuit câteva luni să ajung să învăţ să fac site-uri, iar mai apoi au venit şi primii clienţi. În doi ani deja, aveam banii mei de buzunar şi clienţi fideli”, îşi începe povestea Paul Cătunescu. Pe la 18 ani, adolescentul a decis să-şi pună în practică şi o altă idee mai veche: fotografia.
Fotograf de 9 ani
„Toţi prietenii mei ştiau că am o pasiune aparte pentru fotografie, iar întâmplarea a făcut ca unul dintre amici să-mi propună să devin fotograf într-un club. Am acceptat, iar acum am aproape nouă ani de când fac asta în cluburile din oraş”, explică Paul. Chiar dacă are mai mulţi ani experienţă în domeniu, Paul nu şi-a propus să aibă un număr mare de expoziţii personale, ci a preferat să acumuleze experienţă în domeniu, participând la mai multe concursuri de profil. „Cred că m-a ajutat mult acest lucru, pentru că am fost văzut, iar mai apoi am primit propuneri de contract de la branduri recunoscute“, explică tânărul.
Face site-uri pentru branduri celebre din ţară
După ce a ajuns să aibă proprii clienţi, Paul a început să primească oferte din partea mai multor companii de renume din ţară. „Prima ofertă serioasă am primit-o în urmă cu cinci ani. Era o comandă de şapte site-uri pentru o companie care avea alte şapte site-uri mai mici. A fost un contract generos, dar pentru care am avut de lucrat mai bine de o lună. După acest contract am început să primesc şi mai multe oferte, cele mai bune fiind pentru site-uri de prezentare pentru reprezentanţe de maşini, posturi de televiziune locale, radio, ziare electronice şi magazine virtuale”, susţine tânărul.
@