Beneficiile obisnuite nu mai sunt de ajuns pentru a fideliza salariatii buni, scrie incont.ro.
Au inteles asta multinationalele prezente in Romania, care pe langa asigurarile medicale sau telefoanele si laptopurile de ultima generatie, au inventat o noua facilitate pentru angajatii lor: actiuni gratuite.
Vorbim despre concerne internationale precum Adobe, Google si Microsoft, care au "importat" aceasta practica din tarile - mama, unde aproximativ 70% dintre corporatii apeleaza la astfel de strategii pentru a rasplati performantele angajatilor. Cititi mai multe pe www.incont.ro.
Beneficiile obisnuite nu mai sunt de ajuns pentru a fideliza salariatii buni, scrie incont.ro.
Au inteles asta multinationalele prezente in Romania, care pe langa asigurarile medicale sau telefoanele si laptopurile de ultima generatie, au inventat o noua facilitate pentru angajatii lor: actiuni gratuite.
Vorbim despre concerne internationale precum Adobe, Google si Microsoft, care au "importat" aceasta practica din tarile - mama, unde aproximativ 70% dintre corporatii apeleaza la astfel de strategii pentru a rasplati performantele angajatilor. Cititi mai multe pe www.incont.ro.