McDonald's îşi propune să revoluţioneze modul în care clienţii îşi pot comanda meniurile în restaurante, înlocuind casierii cu terminale touch screen şi carduri magnetice, în 7000 din unităţile sale deschise în Europa, scrie Financial Times, citat de The Next Web.
"Comandarea mâncării la McDonald's a fost aceeaşi timp de 30-40 de ani de zile", a declarat Steve Easterbrook, preşedintele McDonald's Europa. Această mişcare este parte din încercările noastre de a atrage tot mai mulţi clienţi care dispun de bani cash, iar pentru a atinge acest obiectiv am decis că e timpul ca restaurantele noastre să fie mai convenabile şi mai accesibile. Odată cu introducerea terminalelor touchscreen magazinele vor fi renovate, programul de deschidere va fi extins, iar clienţii se vor bucura de meniuri noi. De asemenea, acest mod de a plăti va permite companiei să introducă diverse scheme de loialitate, promoţii sau reduceri", a mai precizat Easterbrook.
"Cei peste două milioane de clienţi pe zi, din Europa, cu siguranţă se vor bucura de aceste schimbări, şi asta pentru că durata unei tranzacţii va fi mai mică cu aproape patru secunde mai puţin pentru fiecare client. Pe lângă toate acestea, noul sistem ne va permite sa adunăm mai multe informaţii despre obiceiurile de consum ale clienţilor noştri", susţine preşedintele McDonald's Europa.
De altfel gigantul fast-food a anunţat că, pentru început, plăţile fără contact vor fi introduse în tari precum Marea Britanie, Franţa şi Spania.
Până în prezent preşedintele McDonald's Europa nu a menţionat nimic legat de ce se va întâmpla cu angajaţii ce urmează a fi înlocuiţi de maşinăriile inteligente.
McDonald's deţinea la sfârşitul anului trecut 33.737 de unităţi deschise în întreaga lume. În România, McDonald's deţine o reţea de 62 de restaurante în 21 de oraşe (Bucureşti, Cluj, Suceava, Piteşti, Ploieşti, Timişoara,