Generali România a avut, în primele trei luni, un volum de subscrieri de 96,6 mil. lei, în scădere cu 15,6% faţă de intervalul similar din 2010, pe fondul reducerii înregistrate pe segmentul auto, care a influenţat semnificativ sectorul de asigurări generale, a anunţat asigurătorul. În primele trei luni ale anului 2010, volumul primelor a atins 114,5 mil. de lei.
Defalcat, asigurările generale au generat venituri de 73 mil. lei, de la 93,4 mil. lei în urmă cu 12 luni.
Pe de altă parte, compania a obţinut o creştere de 13% pe segmentul de asigurări de viaţă, ajungând la un volum de prime subscrise de 23,7 mil. lei, în creştere cu 12,9% faţă de martie 2010. "Creşterea de două cifre obţinută pe segmentul de asigurări de viaţă validează strategia Generali, care prevede lansarea de noi produse, adaptate condiţiilor economice şi cerinţelor clienţilor, îmbunătăţirea permanentă a produselor existente în portofoliu prin adăugarea de clauze suplimentare şi menţinerea unor standarde ridicate ale serviciilor acordate asiguraţilor", a declarat, ieri, într-un comunicat remis Curierului Naţional, directorul general al Generali Asigurări, Marie Kovarova.
Rezultatele înregistrate de companie pe segmentul de viaţă au condus la creşterea semnificativă a ponderii în portofoliu, până la 25%, cu 7% mai mult faţă de primul trimestru al anului 2010.
Kovarova a mai spus că decizia Generali de a nu intra în războiul preţurilor pe segmentul de asigurări auto şi de a păstra o tarifare corectă, personalizată în funcţie de profilul clientului, face parte din strategia noastră de a menţine o companie sănătoasă şi profitabilă, cu premise bune de dezvoltare pe termen lung în România.
Creşteri bune pe liniile de business non-auto
Potrivit datelor companiei, Generali a înregistrat creşteri de două cifre pe alte linii de business non-auto, precum asigură