Jan Gijsen, preşedintele Ford România, se declară dezamăgit de performanţele muncitorilor companiei, de vreme ce toţi muncitorii au beneficiat de programe de formare.
Această impresie a fost împărtăşită de preşedintele Ford România în editorialul revistei întreprinderii pe luna mai.
“Când văd numărul de reparaţii care se fac pe liniile de producţie şi numărul de vehicule care se află în zona de reparaţii, îmi dau seama că nu acordăm importanţa cuvenită clienţilor interni” – este o altă atenţionare adresată de preşedintele Ford România, potrivit TVR.
Unul dintre membrii Consiliului de administraţie afirmă că editorialul nu este critic ci, dimpotrivă, stimulator pentru angajaţi.
Ford este prezent în România din 2007, când a cumpărat Automobile Craiova. Ford produce la Craiova din 2009 modelul Transit Connect şi va lansa producţia modelului B-Max, produs exclusiv în România.
“Vânzările de autovehicule noi în România s-au aflat la un nivel foarte scăzut în ultimii trei ani. Probabil, ar fi trebuit să fie de trei ori mai mari. Anul trecut, am ajuns la 95.000 de unităţi, în timp ce un nivel normal ar fi fost spre 250.000. Toţi producătorii auto şi dealerii au fost afectaţi de această criză”, spunea şeful Companiei Naţionale de Vânzări Ford România, Henrik Nenzen, la începutul lunii mai.
Jan Gijsen, preşedintele Ford România, se declară dezamăgit de performanţele muncitorilor companiei, de vreme ce toţi muncitorii au beneficiat de programe de formare.
Această impresie a fost împărtăşită de preşedintele Ford România în editorialul revistei întreprinderii pe luna mai.
“Când văd numărul de reparaţii care se fac pe liniile de producţie şi numărul de vehicule care se află în zona de reparaţii, îmi dau seama că nu acordăm importanţa cuvenită clienţilor interni” – este o altă atenţionare adresată de preşedintele Ford România, potrivit T