BrandTailors, companie de consultanţă şi design de brand, finalizează procesul de restructurare şi regândire a proceselor de lucru în companie şi defineşte competenţele funcţie de patru linii de business, arată un comunicat remis redacţiei.
BrandTailors finalizează procesul de specializare a echipei de lucru şi definire a competenţelor profesionale în funcţie de patru linii de business principale: branding de produs, branding de servicii, branding digital şi comunicare de brand. În conformitate cu noua structură a companiei, coordonatorii celor patru divizii sunt: Anca Tăzlăoanu - responsabilă de proiectele de branding de servicii din poziţia de Brand Consultant, Andreea Florea - Brand Strategy Coordinator - se ocupă de proiectele de branding de produs, iar Beatrice Daniş coordonează proiectele de branding digital şi de comunicare de brand din poziţia de Brand Strategist.
"În ultimii doi ani am încercat să fac un transfer cât mai mare de know-how de consultanţă de brand către colegele mele Anca şi Andreea , astfel încât eu să mă pot ocupa de activitatea de strategie necesară continuării proiectelor de consultanţă de brand pe care le dezvoltăm cu preponderenţă. În felul acesta, dezvoltarea şi creşterea BrandTailors va fi facilitată şi prin intermediul unor surse de business colaterale serviciilor de branding, asigurându-ne un parcurs de durată alături de clienţii noştri", a declarat Beatrice Daniş, Brand Strategist.
F.A.
BrandTailors, companie de consultanţă şi design de brand, finalizează procesul de restructurare şi regândire a proceselor de lucru în companie şi defineşte competenţele funcţie de patru linii de business, arată un comunicat remis redacţiei.
BrandTailors finalizează procesul de specializare a echipei de lucru şi definire a competenţelor profesionale în funcţie de patru linii de business principale: branding de pro