Khalid Sheikh Mohammed, omul din spatele atacurilor care au avut loc în SUA în data de de 11 septembrie 2001, plănuia alte atentate care urmau să lovească Podul Brooklyn, clădiri din California, sediile CIA şi FBI, benzinăriile de pe teritoriul Americii, dar şi aeroportul Heathrow din Marea Britanie.
Acest lucru reiese din mărturiile lui Mohammed şi ale altor terorişti încarceraţi la Guantanamo, potrivit documentelor publicate de Wikileaks.
În 2001 Mohammed a încercat să pună în aplicare un atac terorist prin care avea să deturneze un avion comercial şi să îl prăbuşească peste cea mai înaltă clădire din California.
Un an mai târziu, acesta a conceput un nou plan de atac, de această dată folosindu-se de avioane de marfă pe care intenţiona să le prăbuşească simultan peste mai multe terminale ale principalelor aeroporturi americane. Pentru a pune în aplicare acest plan, Mohammed a cerut ajutorul unui alt terorist, numit "Faris", care avea să se informeze asupra tuturor posibilităţilor de acces în zonele destinate acestui tip de avioane.
Acelaşi Faris urma să îl ajute şi într-un plan de distrugere a cunoscutului pod Brooklyn prin secţionarea cablurilor de susţinere. Aflând aceste informaţii, poliţia new-yorkeză a trimis imediat mai multe echipaje care să supravegheze zona, dar şi ambarcaţiuni şi elicoptere care să poată să ţină podul sub observaţie atât de pe apă, cât şi din aer.
Din cauza acestor măsuri stricte de securitate, Al-Qaeda a abandonat ulterior planul.
Un alt plan presupunea un atac asupra benzinăriilor, la care ar fi ajutat afroamericani convertiţi la islamism. Aceştia aveau să folosească bombe cu ajutorul cărora să producă explozii în locurile vizate.
Un alt deţinut de la Guantanamo, Abu Zubaydah, l-a contactat în 2002 pe Mohammed şi a hotărât împreună cu acesta să trimită doi terorişti, Binyam Ahmed Muhammad şi Jose