Şoferii vor putea circula în iulie pe o bandă pe sens pe tronsonul Basarab-Constanţa al Autostrăzii Soarelui şi pe centura ocolitoare a oraşului Constanţa, a declarat, joi, ministrul Transporturilor, Anca Boagiu, potrivit Mediafax.
"Din punctul nostru de vedere este o mare realizare faţă de anul trecut. Şi ce este cel mai important este că vom scoate traficul greu din Constanţa pe centură", a spus Boagiu după o vizită la Facultatea de Construcţii din Bucureşti.
Sectorul Basarab-Constanţa face parte din tronsonul Medgidia-Constanţa, unde lucrează companiile Astaldi şi Max Boegl, pentru 211 milioane de euro asiguraţi de Banca Europeană pentru Investiţii şi bugetul de stat.
Autostrada Soarelui este realizată pe tronsonul Bucureşti-Cernavodă. Lucrările pentru finalizarea autostrăzii au fost împărţie în două sectoare, respectiv Cernavodă-Medgidia şi Medgidia-Constanţa.
Contractul pentru segmentul Cernavodă-Medgidia a fost atribuit companiei franceze Colas, însă Ministerul Transporturilor a reziliat contractul în luna aprilie. Principalul motivul al rezilierii contractului a fost o solicitare a companiei Colas prin care cerea suplimentarea valorii contractului cu opt milioane de euro întrucât traseul autostrăzii a fost schimbat.
Şoferii vor putea circula în iulie pe o bandă pe sens pe tronsonul Basarab-Constanţa al Autostrăzii Soarelui şi pe centura ocolitoare a oraşului Constanţa, a declarat, joi, ministrul Transporturilor, Anca Boagiu, potrivit Mediafax.
"Din punctul nostru de vedere este o mare realizare faţă de anul trecut. Şi ce este cel mai important este că vom scoate traficul greu din Constanţa pe centură", a spus Boagiu după o vizită la Facultatea de Construcţii din Bucureşti.
Sectorul Basarab-Constanţa face parte din tronsonul Medgidia-Constanţa, unde lucrează companiile Astaldi şi Max Boegl, pentru 211 milioane de euro asi