Începând din luna iunie, băimărenii care trec pragul Prefecturii sau a instituţiilor subordonate ei vor putea completa un chestionar. Conducerea Prefecturii a luat decizia introducerii chestionarelor deoarece se doreşte o modernizare a calităţii serviciilor.
Autorităţile judeţene vor să le ofere cetăţenilor posibilitatea de a-şi exprima nemulţumirile sau aprecierea faţă de serviciile pe care funcţionarii din sistem le oferă. Astfel, în doar câteva săptămâni, oamenii care vin atât la Prefectură şi în primăriile din judeţ vor putea completa un astfel de chestionar chiar fără să îşi dea numele.
Chestinoare anonime
„Trebuia să luăm o astfel de decizie, deoarece pentru îmbunătăţirea serviciilor avem nevoie de un răspuns de la cetăţeni. Mulţi dintre ei se prezintă la noi cu problemele şi necazurile lor, iar după ce îi sfătuim şi pleacă nu ştim dacă şi-au rezolvat problema. Chestionarele acestea ne vor ajuta foarte mult, mai ales că pot fi anonime“, a explicat subprefectul judeţului, Gyongyike Bondi.
Decizia a fost luată în cursul zilei de marţi, la întâlnirea grupului judeţean de modernizare a administraţiei publice, compus din reprezentanţi ai Instituţiei Prefectului, Consiliului Judeţean, autorităţilor administraţiei publice locale şi serviciilor publice.
Studenţii pun şi ei osul la treabă
Înainte de a tipări chestionarele, conducerea Prefecturii a decis să apeleze la cadrele universitare şi studenţii Universităţii de Vest „Vasile Goldiş“ pentru realizarea unui eşantion pentru a putea scoate primele formulare. „Vom încerca să reducem cât mai mult costurile pentru realizarea chestionarelor aşa că ele vor fi xeroxate chiar în birourile noastre. Vor fi trei tipuri de formulare care vor face referire atât la instituţia prefectului, cât şi la celelalte instituţii şi servicii pe care le avem în subordine“, a mai spus subprefectul