“Se poate orice, la nivel global”, este una din concluziile discuţiilor speakeri – participanţi la prima ediţie a Online Business Ideas, eveniment desfăşurat ieri, la Hotel Arena. Participanţii au putut interacţiona direct cu oameni cu experienţă şi rezultate în special în afaceri cu componentă online. “Consultanţa” din partea lor este însă în continuare accesibilă. Ei publică în continuare sfaturi pe blogurile proprii, pe site-uri personale sau specializate, prin interviuri, sau posturi în reţelele sociale.
Vlad Stan este fondatorul “Business Design Academy” şi le-a vorbit ieri participanţilor prin Skype. “Nu a fost niciodată mai uşor să faci afaceri. Trăim într-un secol în care poţi fi conectat din orice colţ al lumii, în care prezenţa virtuală echivalează cu cea fizică, în care companii fondate în România, Camerun sau SUA pot accesa aceeasi piaţă. Cu toate astea, doar cei care au acces la educaţie de cel mai înalt nivel pot reuşi”, susţine el pe pagina proprie business.vladstan.com. Ieri le-a vorbit participanţilor de la Târgu-Mureş despre programul Business Design Academy, constituit din modul de workshopuri, menit să-i ajute pe cei pasionaţi de afaceri să crească, să se dezvolte, să-şi transforme afacerea într-una de succes. Descrierea acestora o găsiţi pe site-ul menţionat. Vlad Stan este un antreprenor cu peste 20 ani de experienţă de business şi cu o prezenţă de peste 10 ani în domeniul online. Este co-fondatorul Bucharesthubb – primul co-working space din Bucuresti şi al Seedmoney – primul fond de investitii de tip seed din Romania.
Cum daţi de oameni cu experienţă?
Ciprian Stăvar, consultant în marketing şi comunicare interactivă, cu peste zece ani experienţă în marketingul online şi unul din pionierii publicităţii online din România, a vorbit despre cum pot fi create campanii de marketing în online şi pe social media. Însă noutăţi,