Omul de afaceri Dinu Patriciu a tăiat, astăzi, panglica primului magazin MACRO, dintr-o serie de 100, care urmează să fie deschise, în toată ţara, până la finele anului.
MACRO este primul concept de retail modern de pe piaţa locală care promovează comerţul cu produse alimentare româneşti tradiţionale, acestea fiind integrate în sortiment alături de alte articole pentru necesarul zilnic de cumpărături. „Încet, încet vrem ca MACRO să fie aprovizionat doar cu mărfuri româneşti de la producători locali, de aceea lângă magazin am amenjat şi o piaţă tradiţională. În România avem o economie de tip bazar, nu una occidentală, de aceea şi MACRO este un fel de piaţă, care se adresează întregii comunităţii. Nu este nici un discounter, nici un supermarket. De aici poate cumpăra şi bogătaşul cu jeep, dar şi pensionarul cu plasa. Este într-adevăr un risc să încerci să-i mulţumeşti pe toţi şi, în final, să nu mulţumeşti pe nimeni. Dar MACRO are şi produse ieftine şi produse, care peste tot sunt scumpe. De exemplu, brânza de burduf în coajă de brad sau păstrăvul afumat nu îl cumperi de nicăieri ieftin", a explicat Dinu Patriciu.
3 MACRO, în Braşov
El a precizat că până la finele anului, grupul Mercadia va continua şi extinderea reţelei MIC.RO, numărul magazinelor fixe urmând să ajungă la 1.500, iar al celor mobile, la o mie. În Braşov, până acum, au fost deschise 35 de MIC.RO, iar numărullor va ajunge la 50. De asemenea, Dinu Patriciu, a precizat că în judeţul Braşov vor fi deschise minimum 3 MACRO. „Deschiderea unor noi MACRO depinde de succesul primului magazin, dar la Braşov, garantat vor fi minimum 3. Nu vreau să dezvălui locaţiile, deoarece şi aşa, piaţa imobiliară este destul de tulburentă. Am ales Braşovul pentru a deschide acest prim magazin, fiindcă Braşovul este în centrul ţării şi de aici vom radia în rest", a punctat Patriciu.
Investiţ