Proiectul vizează, pentru început, femeile din judeţul Ilfov care îşi caută loc de muncă, însă se va extinde şi în alte regiuni ale ţării. Există o cercetare sociologică conform căreia, la nivelul anului 2009, ponderea efortului feminin în economie începe să fie supra unitar faţă de cel masculin.
Ce argumente trebuie să folosească responsabilul de HR într-o companie pentru a-şi convinge factorii decidenţi din board că, mai ales, în vremuri de recesiune, primii care pleacă sunt chiar oamenii foarte buni şi cât de actuală mai este sintagma " munca este braţară de aur", privită comparativ cu un anume tip de tipar socio-mental la "lucrurile bine făcute". CSR-ul, între PR corporate şi modalitate ingenioasă configurată de companii în a-şi stimula proprii angajaţi aflaţi pe funcţii cheie, ajunşi într-un moment de blocaj ascensional, canalizaţi astfel către cauze social -antreprenoriale noi, adevărate start-up-uri, rămâne şi valoare adăugată în comunităţile locale, prin eliberarea unor tensiuni sociale remanente.
Invitată în studio: dna Daniela VISOIANU, Manager de proiect, profesor-asociat la masteratul de resurse umane al Facultăţii de Sociologie, Univ Bucureşti şi expert în resurse umane de peste 12 ani.
Moderator: Daniel Pavel, director cu imaginea Camerei de Comerţ şi Industrie a României.
Emisiunea Business on air din 19 martie 2011
Proiectul vizează, pentru început, femeile din judeţul Ilfov care îşi caută loc de muncă, însă se va extinde şi în alte regiuni ale ţării. Există o cercetare sociologică conform căreia, la nivelul anului 2009, ponderea efortului feminin în economie începe să fie supra unitar faţă de cel masculin.
Ce argumente trebuie să folosească responsabilul de HR într-o companie pentru a-şi convinge factorii decidenţi din board că, mai ales, în vremuri de recesiune, primii care pleacă sunt chiar oamenii