Murfatlar România, liderul pieţei locale de vin, şi-a bugetat pentru acest an o creştere a cifrei de afaceri la 185 milioane de lei, faţă de anul trecut când a avut 140 milioane de lei, a anunţat compania într-un comunicat de presă. Creşterea de 45 de milioane de lei va proveni din vânzările reţelei de magazine cu acoperire naţională "Crama Murfatlar". Iniţial compania estima că afacerile din acest an vor române la acelaşi nivel din 2010.
Pentru acest an Murfatlar intenţionează să investească 2,1 milioane de euro în replantarea a 130 hectare de viţă-de-vie.
Până acum, compania a investit 15,6 milioane de euro în replantarea viei, iar până în 2014 intenţionează să replanteze 60% din suprafaţa cultivată. Murfatlar România administrează în prezent aproximativ 3.000 hectare, reprezentând cea mai mare suprafaţă cultivabilă de viţă-de-vie din România, aparţinând unui singur producător.
Murfatlar România, liderul pieţei locale de vin, şi-a bugetat pentru acest an o creştere a cifrei de afaceri la 185 milioane de lei, faţă de anul trecut când a avut 140 milioane de lei, a anunţat compania într-un comunicat de presă. Creşterea de 45 de milioane de lei va proveni din vânzările reţelei de magazine cu acoperire naţională "Crama Murfatlar". Iniţial compania estima că afacerile din acest an vor române la acelaşi nivel din 2010.
Pentru acest an Murfatlar intenţionează să investească 2,1 milioane de euro în replantarea a 130 hectare de viţă-de-vie.
Până acum, compania a investit 15,6 milioane de euro în replantarea viei, iar până în 2014 intenţionează să replanteze 60% din suprafaţa cultivată. Murfatlar România administrează în prezent aproximativ 3.000 hectare, reprezentând cea mai mare suprafaţă cultivabilă de viţă-de-vie din România, aparţinând unui singur producător.