Uzina auto de la Craiova nu reuşeşte să atingă nivelul de calitate dorit de americanii de la Ford, potrivit publicaţiei spaniole Las Provincias care îl citează pe Jan Gijsen, CEO şi preşedinte al Ford România, ca fiind "dezamăgit" de cei aproape 3.600 de muncitori de la fabrică.
Nivelul ridicat de rectificări care trebuie efectuate pe linia de asamblare în România încetineşte, potrivit ziarului spaniol, planificarea producţiei la nivel european.
Mai mult, Las Provincias citează mesajele lui Gijsen către angajaţii uzinei, în care şeful Ford le transmitea angajaţilor că uzina nu era pregătită la începutul anului să asambleze modelul Transit Connect, în timp ce în luna aprilie acesta a cerut o reacţie rapidă din partea angajaţilor
"Noi suntem contracronometru. Primele prototipuri de vehicule şi motoare sunt programate să intre în producţie la mijlocul acestui an. Prin urmare, în lunile următoare trebuie să se îmbunătăţească atât calitatea cât şi fluxul de producţie actual", a subliniat şeful Ford România în comunicatul internă.
La nivelul lunii mai tonul preşedintelui Ford România devine însă unul mai grav. "Trebuie să spun că suntem dezamăgiţi de performanţa noastră pe plan intern, de modul în care livrăm clienţilor noştri interni. Când văd numărul de rectificări necesare ca urmare a controalelor de calitate, îmi dau seama că nu se acordă importanţă clienţilor. Am implementat toate procesele şi instrumentele adecvate. Am făcut toate programele de formare necesare. Trebuie să ne concentrăm pe ceea ce facem. În prezent există volume mici şi nu sunt mulţumit cu procesul nostru intern", a subliniat şeful Ford în scrisoarea internă la nivelul lunii trecute.
"În ceea ce priveşte materialul din mai 2011 din buletinul informativ intern, preşedintele Ford România a evidenţiat un aspect important pentru Ford, care este calitatea. Totuşi, aceasta nu