Compania CENTURY 21 România va fi prezentă la International and Branding Franchise Exibition, eveniment ce va avea loc în perioada 20-22 mai, la World Trade Plaza. "Înainte de 2008, aproape oricine putea face bani din tranzacţii imobiliare, chiar şi fără cunoştinţe sau instrumente specifice domeniului, în condiţiile în care mai mult de jumătate erau tranzacţii speculative. În ultimii doi ani, situaţia s-a schimbat radical, astfel încât numărul actorilor pe această piaţă a scăzut semnificativ. În opinia CENTURY 21 România, dintr-un total de aproximativ 900.000 unităţi locative în Bucureşti, în 2010 s-au tranzacţionat în jur de 4%, însă toate acestea au motivaţii sociale reale în spate, semn că piaţa se apropie de normalitate", a declarat Cătălin Scripcaru, preşedinte CENTURY 21 România.
La standul CENTURY 21 România, cei care vizează demararea unui business vor putea discuta cu reprezentanţii companiei despre oportunitatea achiziţionării unei francize în imobiliare: "Din punctul meu de vedere, în prezent există o oportunitate imensă pe această piaţă pentru oferirea de servicii cu adevărat profesioniste, la cele mai înalte standarde. Clienţii finali, atât vânzători cât şi cumpărători, au nevoie de informaţii şi consultanţă pe care nu le pot obţine singuri sau din partea multor agenţi activi azi pe piaţă. Plecând de la acest fapt, achiziţia unei licenţe CENTURY 21 oferă accesul la brand, know-how şi suportul care să asigure elementele menţionate anterior . Această afirmaţie se bazează pe expertiza reţelei globale CENTURY 21, la care au acces toţi francizaţii. În plus, aceştia beneficiază de instrumente unice de marketing, precum analiza comparativă, de suport pentru recrutare, programe de training, strategie de business la cheie şi programe de premiere pentru agenţi", a adăugat Cătălin Scripcaru.
Taxa de instalare a acestei francize costă 10.000 de euro, la