Mai multe reclame prezintă scene în care Dusterul este vandalizat. Succesul Dacia pe pieţele externe ar putea fi o posibilă explicaţie. De amintit că în primele trei luni ale anului 2011, exporturile Dacia au crescut cu peste 50%, faţă de aceeaşi perioadă din 2010. Mai mult de jumătate din valoarea exporturilor este acoperită de SUV-ul Duster.
În Germania cel mai bine s-a vândut versiunea de top Prestige şi variantele diesel ale SUV-ului Duster.
Unul dintre clipuri prezintă un bărbat care loveşte cu o crosă parbrizul unui Duster, după ce acesta se întoarce de la golf. Preţul maşinii vandalizate este apoi afişat la finalul reclamei.
Într-un alt clip, într-o parcare subterană, o femeie zgârie portiera maşinii cu o cheie, mesajul fiind: "Nu ştiam ce altceva să fac..."
Un alt exemplu. Un bărbat răstoarnă, fără vreo explicaţie, un coş de gunoi pe capota unui Duster.
Clipurile sunt postate pe site-ul oficial al Dacia în Germania, dacia.de.
Mai multe reclame prezintă scene în care Dusterul este vandalizat. Succesul Dacia pe pieţele externe ar putea fi o posibilă explicaţie. De amintit că în primele trei luni ale anului 2011, exporturile Dacia au crescut cu peste 50%, faţă de aceeaşi perioadă din 2010. Mai mult de jumătate din valoarea exporturilor este acoperită de SUV-ul Duster.
În Germania cel mai bine s-a vândut versiunea de top Prestige şi variantele diesel ale SUV-ului Duster.
Unul dintre clipuri prezintă un bărbat care loveşte cu o crosă parbrizul unui Duster, după ce acesta se întoarce de la golf. Preţul maşinii vandalizate este apoi afişat la finalul reclamei.
Într-un alt clip, într-o parcare subterană, o femeie zgârie portiera maşinii cu o cheie, mesajul fiind: "Nu ştiam ce altceva să fac..."
Un alt exemplu. Un bărbat răstoarnă, fără vreo explicaţie, un coş de gunoi pe capota unui Duster.
Clipurile s