Tudor Ştefănie, fost economist de CAP, a ajuns în 2004 primar de Turda. Din 2004, câţiva localnici de pe străzile Primăverii, Fabricii şi Trascăului au început să-şi blesteme zilele, mare parte din cauza primarului Ştefănie. Aceste trei străzi au ajuns practic un şantier din cauza unor maşini de mare tonaj care transportă minereu de cupru de la Roşia Poieni. Este mai mult decât evident că micuţele străzi, late de şase metri, nu au fost concepute pentru circulaţia unor camioane de 40 sau 50 de tone. Oamenii au făcut peste 20 de reclamaţii la Primărie, la care au primit răspunsuri de cele mai multe ori contradictorii.
Dacă au văzut că Ştefănie îi tot amână, localnicii şi-au luat inima-n dinţi şi s-au dus la Poliţie. Aici au aflat că transportul de minereu de cupru este făcut de SC CFR Transauto SRL şi că nu a fost nevoie de autorizaţie specială de transport, invocându-se o ordonanţă de guvern privind regimul juridic al drumurilor. "Am încercat să aflăm în ce categorie de drumuri sunt incluse cele trei străzi, dar ni s-a spus că nu putem primi răspuns. Asistăm neputincioşi cum agoniseala noastră se distruge, zidurile caselor sunt crăpate, gardurile rase de camioane, iar şoferii ne râd în nas şi ne spun că facem reclamaţii în zadar", a declarat Doina Nistea, una dintre victimele CFR Transauto SRL. Firma este controlată de Florian Walter, fost Buşcă, prin trei interpuşi: Cosmin Alexandru Walter, Giorgian Valentin Buşcă şi Daniel Spirea Stoica.
Florian Walter este în prezent patronul echipei de fotbal Universitatea Cluj, dar prin Daniel Spirea Stoica şi-a păstrat o felie şi din clubul de fotbal Dinamo. Pe vremea când încă nu-şi schimbase numele din Buşcă în Walter, Florian a fost consilier general la Primăria Capitalei, finul lui Miron Mitrea şi jongla cu firme în care, conform Centrului Român pentru Jurnalism de Investigaţie, erau implicate persoa