Personal, nu mă dau în vânt după această clasă de motociclete,însă, când am primit invitaţia, m-am gândit: "Este vorba de Harley,măcar o dată în viaţă trebuie încercat". În weekend-ul 29 aprilie -1 mai, Harley Davidson Bucureşti a organizat evenimentul FreedomWeekend, în cadrul căruia orice pasionat de motociclete care deţinepermis de conducere categoria A putea testa modelele HarleyDavidson 2011.
Ajuns la sediul Harley Davidson din zona comercială Băneasa, amrămas fascinat. În parcare erau aliniate modelele puse ladispoziţie de către organizatori: gama Sportster (SuperLow, Iron,Sportster 883R, Sporter 1200 Nightster, Forty-Eight şi XR1200X),gama Dyna (Street Bob, Super Glide Custom, Fat Bob, Wide Glide),gama Softail (Cross Bones, Fat Boy, Fat Boy Special, HeritageSoftail Classic, Softail Deluxe şi Softail Rocker C), gama Touring(Electra Glide Classic, Road King Classic, Street Glide, ElectraGlide Ultra Limited), gama VRSC (V-Rod Muscle şi Night Rod Special)şi gama Custom Vehicle Operations (Street Glide, SoftailConvertible, Road Glide Ultra şi Ultra Classic).
Ca-n filme
La prima vedere, le voiam pe toate. După cum am spus, nu sunt unîmpătimit al acestui gen de motocicletă, însă Harley-urile auceva... ceva ce îţi ajunge la suflet de la prima vedere. La prima"încercare" am zis să testez un model micuţ, manevrabil şi uşor. Amales Sporter-ul 883R. Trebuie să recunosc că am fost un picdezamăgit.
La înălţimea mea, nu am ce căuta pe un Sporter. La 1,90 m călare peSporter mă simţeam ca pe un Pocket Bike. Am trecut peste acestinconvenient şi am băgat cheia în contact, am răsucit-o şi amapăsat pe butonul de pornire. Începând cu prima vibraţie amotorului pe care am simţit-o din picioare până în frunte m-amîndrăgostit. Dotat cu un motor de 882 cmc care dezvoltă un cuplu de70 Nm, Sporter-ul 883R are tot ce-i trebuie pentru o exper