Compania Ruby Food, deţinătoarea francizei Ruby Tuesday în România, îşi completează portofoliul cu o nouă franciză de succes, cel mai cunoscut brand de cafenele canadiene, Second Cup. Second Cup, companie canadiană cu o experienţă de 35 de ani în domeniul cafelei, a intrat pe piaţa din România prin lansarea unei cafenele pe Bulevardul Decebal, iar până în 2014 firma va mai deschide încă patru unităţi în România, cu o investiţie de 1 milion de euro, au declarat reprezentanţii companiei pentru Curierul Naţional.
Reprezentanţii Second Cup au afirmat că pe lângă argumentele personale care au stat la baza acestei alegeri, au considerat că mai există pe piaţa locală loc pentru un nou brand de cafenele. "Piaţa românească de cafenele este restrânsă ca număr, şi ne referim aici la brandurile de cafenele în adevăratul sens al cuvântului. Există în acest domeniu un număr foarte mare de unităţi, dar acestea sunt mai mult genul café-barului. Noi propunem o cafenea 100% unde iubitorii de cafea şi familiile se pot delecta cu o gamă variată de produse pe bază de cafea. Nu avem o statistică în acest sens, dar cafenelele internaţionale prezente pe piaţa românească sunt Starbucks şi Gloria Jeans", au mai spus oficialii Second Cup.
În ceea ce priveşte piaţa de cafenele bucureşteană, aceştia au spus că ea este într-adevăr aglomerată mai mult decât oriunde în altă parte în România, dar există loc pentru un nou brand. Cafenelele Second Cup sunt potrivite pentru ieşirile în familie şi cu prietenii, şi se adresează clienţilor prin calitatea produselor şi a serviciilor.
Joi, a avut loc deschiderea oficială a primei cafenele Second Cup în România. Compania Ruby Food, deţinătorul francizei Ruby Tuesday la noi în ţară, a lansat astfel în România cel mai cunoscut brand de cafenele canadiene. Implementată de asemenea în sistem de franciză, Second Cup reprezintă mai mult decât