Zeci de braşoveni au ţinut morţiş ca vineri, încă de la primele ore, să pună mâna pe produsele scoase la ofertă de către supermarketul Macro, al omului de afaceri Dinu Patriciu. Acesta şi-a deschis porţile pe 20 mai, iar braşovenii au dat buzna. Nu numai produsele alimentare mai ieftine au prezentat interes pentru locuitorii din zonă, ci şi aparatele electronice. Un televizor LCD a fost scos la vânzare la numai 800 lei, aşa că nu-i de mirare că lumea şi-a rupt de la gură ca să profite de ofertă. „Nu am avut bani suficienţi, aşa că m-am dus la CEC şi mi-am scos economiile”, ne-a declarat un cumpărător.
Magazinul a fost realizat de Grupul Mercadia Holland BV, controlat de omul de afaceri Dinu Patriciu, a costat 500.000 de euro şi promovează comerţul cu produse alimentare romaneşti tradiţionale, pe lângă cele de uz zilnic. Zeci de braşoveni au ţinut morţiş ca vineri, încă de la primele ore, să pună mâna pe produsele scoase la ofertă de către supermarketul Macro, al omului de afaceri Dinu Patriciu. Acesta şi-a deschis porţile pe 20 mai, iar braşovenii au dat buzna. Nu numai produsele alimentare mai ieftine au prezentat interes pentru locuitorii din zonă, ci şi aparatele electronice. Un televizor LCD a fost scos la vânzare la numai 800 lei, aşa că nu-i de mirare că lumea şi-a rupt de la gură ca să profite de ofertă. „Nu am avut bani suficienţi, aşa că m-am dus la CEC şi mi-am scos economiile”, ne-a declarat un cumpărător.
Magazinul a fost realizat de Grupul Mercadia Holland BV, controlat de omul de afaceri Dinu Patriciu, a costat 500.000 de euro şi promovează comerţul cu produse alimentare romaneşti tradiţionale, pe lângă cele de uz zilnic.