Excentricităţile regizorului, de ce nu mai e ingenuă şi ce greşeli fac actorii. Rachel McAdams, actriţa din \"Midnight in Paris\", a vorbit în exclusivitate pentru \"Evenimentul zilei\" despre toate aceste subiecte. Sursa: REUTERS
Ediţia de anul acesta a Festivalului de la Cannes s-a încheiat mai americăneşte decât a început. În competiţie erau două lungmetraje din S.U.A. şi ambele s-au ales cu cele mai importante distincţii. Pentru actorie a fost premiată actriţa de Hollywood Kirsten Dunst, deşi în cărţi nu era ea, ci Tilda Swinton, care a dus în spate întregul lungmetraj "We Need to Talk about Kevin".
Marii absenţi din palmares au fost Aki Kaurismaki ("Le Havre") şi Pedro Almodóvar ("La piel que habito"), iar, în ceea ce priveşte regia, Michel Hazanavicius ("The Artist", cu actori şi realizator francezi, dar filmat la Hollywood).
Rachel, reinventată în "Midnight in Paris"
Prin comparaţie cu acest palmares aflat sub papucul Hollywoodului, prezenţa în deschiderea festivalului de la Cannes a comediei romantice "Midnight in Paris", de Woody Allen, pare pur şi simplu decentă şi justificată: cineastul new-yorkez lucrează în Europa de ani buni şi, pe deasupra, publicul de pe vechiul continent a fost cel care i-a rămas mereu fidel, chiar şi atunci când americanii s-au săturat de el şi filmele i-au mers prost în box-office. Iar acum, după Scarlett Johansson, Woody Allen are o nouă blondă: actriţa canadiană Rachel McAdams.
În "Midnight in Paris", o reinventează, schimbând partitura ei obişnuită de ingenuă pe una de femeie a dracului, pe numele ei Inez.
McAdams a vorbit pentru EVZ despre maniera de lucru cu actorii a celebrului regizor.
Cu libertatea înainte
Rachel McAdams se află la Cannes în echipă cu Woody Allen, dar de jucat a jucat şi pentru câştigătorul Palme d’Or, Terrence Mali