Producătorul de lacuri şi vopsele Fabryo Corporation, deţinut de fondul de investiţii suedez Oresa Ventures, l-a numit pe Dragoş Militaru (
foto
), 41 de ani, în poziţia de chief marketing officer (director de marketing).
Militaru, care a lucrat anterior în cadrul unor companii precum Coca-Cola sau UPC, urmează să dezvolte strategia de brand pentru următorii ani şi să coordoneze procesele comerciale şi de dezvoltare a businessului. El îl va înlocui astfel pe Ştefan Teodorescu, fostul director de marketing al Fabryo Corporation, care în prezent este group brands director în cadrul producătorului de bere Ursus Breweries.
"Fabryo se află într-o etapă importantă de dezvoltare, iar direcţiile strategice trasate acum trebuie să fie în conformitate cu potenţialul real al mărcilor, al segmentului în care activăm şi cu obiectivul de a ne consolida poziţia pe piaţa lacurilor şi vopselelor decorative", a declarat Aliz Kosza, director general al Fabryo.
Militaru este absolvent al Facultăţii de Electronică şi Telecomunicaţii din cadrul Institutului Politehnic Bucureşti şi deţine o specializare în management strategic avansat la şcoala elveţiană de business IMD.
El a lucrat anterior timp de 14 ani în industria băuturilor răcoritoare, în cadrul Coca-Cola HBC şi The Coca-Cola Company, dar şi în cadrul UPC, una dintre cele mai mari companii de comunicaţii prin cablu de pe plan local. În cadrul Coca-Cola, Militaru a fost cel care a integrat producătorul local Dorna în sistemul Coca-Cola şi a adus pe piaţă primele automate pentru distribuţia produselor companiei.
El a parcurs numeroase etape în cadrul producătorului de băuturi răcoritoare, ocupând şi funcţiile de market manager pentru România şi Moldova, respectiv market operations director pentru regiunea Europa de Sud-Est.
Producătorul de lacuri şi vopsele Fabr