Romania, o tara relativ saraca situata intr-o regiune dificila a Europei, are nevoie sa-si scoata in evidenta trasaturile aparte si sa mearga dincolo de brandul turistic, apreciaza Lordul Watson de Richmond, personalitate influenta a pietei media din Marea Britanie. El sustine, intr-o discutie cu HotNews.ro, ca pe fondul revirimentului lent al economiei romanesti aceasta tara ar trebui sa fie precauta in privinta aderarii prea rapide la zona euro si sa nu uite de lupta contra coruptiei. Pe piata de marketing si comunicare, in tarile cu PIB mai mic elementul-cheie este telefonia mobila, iar in Romania viitorul este online si digital, spune el.
Lord Alan Watson de Richmond a discutat cu HotNews.ro in timpul unei vizite recente la Bucuresti, unde a primit titlul de Doctor Honoris Causa al Universitatii din Bucuresti.
Lord Watson, cunoscut la nivel local mai mult pentru rolul sau in eforturile Romaniei de aderare la UE (a fost, intre altele, membru al Grupului pentru Romania din Parlamentul European), este, intre altele, presedinte al companiei CTN Communications si presedinte fara atributii executive la Havas Media UK, iar pana recent a fost presedinte pentru Europa al retelei internationale de relatii publice Burson Marsteller (ajunsa, saptamanile trecute, in atentia opiniei publice in urma unor dispute Facebook-Google). El a lucrat multa vreme la BBC - inclusiv ca prezentator The Money Programme si Panorama, a fost presedinte al Royal Television Society, responsabil de media in cadrul Comisiei Europene (intre 1976-1980). Vezi mai multe despre Lordul Watson aici
Lord Watson - de ce e nevoie ca brandul Romaniei sa mearga dincolo de turism
Este foarte important ca brandingul sa mearga dincolo de turism. Trebuie sa scoata in evidenta trasaturile aparte ale Romaniei, deoarece, in cazul acestei tari, pericolul consta in faptul ca