Costurile de reabilitare a căii ferate spre litoral au depăşit 4 milioane de euro/kilometru. Standardele de cost prevedeau 2,1 milioane de euro/kilometru.
Din 2006 până în prezent, sumele cheltuite pentru reabilitarea liniei CFR Bucureşti-Constanţa au crescut cu aproape 250 de milioane de euro, scrie Adevărul.
În luna aprilie 2006, Ministerul Transporturilor anunţa demararea lucrărilor de reabilitare a liniei de cale ferată Bucureşti-Constanţa, parte din Coridorul IV paneuropean, şi estima că valoarea proiectului se ridică la 665 de milioane de euro. Adică 2,9 milioane de euro pe kilometru, având în vedere că lungimea totală a acestei rute este de 225 de kilometri. Lucrările trebuiau încheiate acum doi ani, astfel încât trenurile să poată atinge viteza de 160 de kilometri pe oră, dar - după cum bine ştim cu toţii - nu sunt gata nici acum.
Costurile de reabilitare a căii ferate spre litoral au depăşit 4 milioane de euro/kilometru. Standardele de cost prevedeau 2,1 milioane de euro/kilometru.
Din 2006 până în prezent, sumele cheltuite pentru reabilitarea liniei CFR Bucureşti-Constanţa au crescut cu aproape 250 de milioane de euro, scrie Adevărul.
În luna aprilie 2006, Ministerul Transporturilor anunţa demararea lucrărilor de reabilitare a liniei de cale ferată Bucureşti-Constanţa, parte din Coridorul IV paneuropean, şi estima că valoarea proiectului se ridică la 665 de milioane de euro. Adică 2,9 milioane de euro pe kilometru, având în vedere că lungimea totală a acestei rute este de 225 de kilometri. Lucrările trebuiau încheiate acum doi ani, astfel încât trenurile să poată atinge viteza de 160 de kilometri pe oră, dar - după cum bine ştim cu toţii - nu sunt gata nici acum.