Omul de afaceri George Copos (foto) considera ca a facut o greseala atunci cand a investit in unitati hoteliere de pe litoralul romanesc, dar mentioneaza ca business-ul sau in turism a inregistrat o crestere in primul trimestru din 2011. El mai detine unitati de cazare in Bucuresti si Poiana Brasov.
"Am fost un mare fraier ca am investit pe litoral, as vindesi maine pe 1 milion de euro", a declarat miercuri GeorgeCopos, proprietarul companiei hoteliere Ana Hotels, in cadrul unei conferintede presa a Federatiei Industriei Hoteliere din Romania (FIHR), manifestandu-siastfel nemultumirea fata de felul in care merge business-ul de pe litoral.
Omul de afaceri spune ca per total, business-ul sau hoteliera inregistrat o crestere nesemnificativa in primul trimestru al anului,crestere datorata in special investitiilor derulate in Bucuresti si PoianaBrasov. "In Poiana Brasov cred ca sunt cu 50% peste anul trecut", spuneCopos.
Pe litoral, insa, nu "existanicio sansa", crede omul de afaceri. El ainchis anul acesta hotelul din Eforie, in lunile ianuarie-martie, perioada incare in mod normal unitatea era deschisa.
"Nu se merita sa tii deschis mai multde 4 luni hotelurile de pe litoral", spune Copos.
Intrebat de DailyBusiness.rodaca a scos la vanzare hotelul, Copos spune ca nu pentru ca nu este o perioadapropice vanzarilor.
George Copos detine hotelurile Europa si Astoria din Eforie Nord, Hilton si Crowne Plaza din Bucuresti, Sport, Bradul si Poiana din Poiana Brasov.
La randul lor, oficialii Asociatiei Nationale a Agentiilor de Turism (ANAT), care spun ca unele statiuni de pe litoralul romanesc, cum ar fiNeptun-Olimp, sunt pur si simplu "moarte" din cauza lipsei investitiilor coerente si apromovarii.
De ce nu exista promovare? Din lipsa de bani. Corina Martin, presedinta ANAT si unul dintrei