Samsung a avut o cotă de piață de 21,9% din totalul pieței de televizoare în primul trimestru, compania sud-coreeană păstrându-și poziţia de lider pe care o deţine din primul trimestru al lui 2006, conform unui raport al companiei DisplaySearch.
Samsung deține 22,2% din cota de piață a televizoarelor flat panel și 21,4% din cota de piață a televizoarelor LCD, ceea ce a ajutat la consolidarea poziției. Lider pe piața globală de televizoare, Samsung și-a menținut totodată si poziția de brand de top, cu o cotă de piață de 24,5% în ceea ce privește televizoarele LED.
Compania și-a consolidat statutul de lider nu doar în piețele dezvoltate, precum America de Nord sau Europa de Vest, dar și în piețele emergente, precum Europa de Est, America de Sud, Orientul Mijlociu și Africa, unde deține cea mai mare cotă de piață în ceea ce privește televizoarele flat panel și LCD, dar și în categoria totală a televizoarelor.
În acest trimestru, Samsung a atins „Cvintuplul 20”, un record fără precedent, obținând o cotă de piață de aproximativ 20% în cinci categorii ale pieței, inclusiv cea totală, a televizoarelor LCD, PDP și LED.
Conform DisplaySearch, Samsung a vândut un total de 9,86 milioane de unități, incluzând 8,87 milioane de televizoare flat panel și 7,8 milioane de televizoare LCD.
Samsung a avut cea mai mare cotă de piață, cu 17,8% din piața totală de televizoare, 18,5% din televizoarele flat panel, 17,6% din televizoare LCD și 19,9% din televizoarele LED, în termeni de unități vândute.
Lider de piaţă şi pe segmentul televizoarelor 3D
În acest prim trimestru al anului 2011, piața globală de televizoare a atins 54, 54 milioane de unități, similar cifrelor din primul trimestru al anului trecut, însă piața de televizoare flat panel a crescut cu 8,8%, la 47,9 milioane de unități, iar piața de te