Unirea Shopping Center (SCDM), compania care controlează magazinul cu acelaşi nume din centrul Bucureştiului şi un mall la Braşov, a raportat în primul trimestru (T1) un profit net de 3,06 mil. lei (724.000 de euro), în scădere cu 53% faţă de perioada similară a lui 2010, potrivit unui raport transmis Bursei.
Cifra de afaceri a scăzut cu 17%, la 18,3 mil. lei (4,33 mil. euro), iar profitul din exploatare s-a redus de cinci ori, la 1,2 mil. lei (284.000 de euro).
Compania nu a dat în raportul trimestrial niciun fel de explicaţii privind scăderea cifrei de afaceri şi a profitului. Unirea Shopping Center a reuşit să atragă în ultimii doi ani mărci importante, cum sunt Zara, Bershka sau H&M, care au închiriat suprafeţe importante atât în centrul comercial din Bucureşti, cât şi în mallul din Braşov.
Anul trecut, afacerile companiei au scăzut cu 11%, la 86,4 milioane de lei (20,3 milioane de euro), iar profitul net s-a înjumătăţit, la 6 milioane de lei (1,4 milioane de euro).
Unirea Shopping Center este controlată în proporţie de 75% de familia Adamescu, prin intermediul The Nova Group, un pachet de 10% din acţiuni fiind în portofoliul SIF Muntenia. Compania are o capitalizare de 58,5 mil. euro.
Unirea Shopping Center (SCDM), compania care controlează magazinul cu acelaşi nume din centrul Bucureştiului şi un mall la Braşov, a raportat în primul trimestru (T1) un profit net de 3,06 mil. lei (724.000 de euro), în scădere cu 53% faţă de perioada similară a lui 2010, potrivit unui raport transmis Bursei.
Cifra de afaceri a scăzut cu 17%, la 18,3 mil. lei (4,33 mil. euro), iar profitul din exploatare s-a redus de cinci ori, la 1,2 mil. lei (284.000 de euro).
Compania nu a dat în raportul trimestrial niciun fel de explicaţii privind scăderea cifrei de afaceri şi a profitului. Unirea Shopping Center a reuşit să