Ministerul Transporturilor nu va mai rezilia contractul cu consorţiul românesc UMB Spedition-Pa&Co-Euroconstruct Trading '98 pentru construcţia tronsonului de autostradă Moara Vlăsiei-Ploieşti. Asocierea a renunţat astfel la creşterea costurilor cu 47%, a declarat ministrul de resort, Anca Boagiu."Cele două motive de reziliere au fost solicitarea creşterii valorii contractului cu 47% şi faptul că au părăsit şantierul în urmă cu 17 luni", a afirmat Boagiu. Ministerul Transporturilor a transmis o notificare consorţiului, solcitând rezolvarea problemelor până la 30 mai, în caz contrar urmând să fie reziliat contractul. Boagiu a menţionat că prima firmă care a renunţat la suplimentarea costurilor de execuţie a fost UMB Spedition. "Apoi şi ceilalţi parteneri din consorţiu au acceptat că nu vor mai cere niciun ban în plus şi vor termina la timp lucrările", a adăugat ministrul Transporturilor. În acest moment, autorităţile speră să predea tronsonul la sfârşitul acestui an. Până în prezent, CNADNR a efectuat plăţi către consorţiu de 671 milioane lei, inclusiv TVA, neexistând facturi restante. Stadiul fizic de realizare al sectorului de autostradă a fost realizat în proporţie de 93% de către UMB Spedition, 65% pe segmentul unde lucrează PA&CO şi 25% pe segmentul Euroconstruct.
Tronsonul Moara Vlăsiei-Ploieşti are o lungime de 42,5 kilometri. Consorţiul a câştigat licitaţia pentru construirea segmentului de autostradă în 2006, iar valoarea iniţială a contractului a fost de 702,58 de milioane de lei, fără TVA. Ulterior, în 2009, valoarea lucrărilor a crescut cu 25%, la 883,7 milioane lei, fără TVA, contractul fiind finanţat de la bugetul de stat. Licitaţia a fost câştigată în 2006 de către consorţiului românesc UMB Spedition, Pa&Co International, Euroconstruct Trading ’98 şi Tehnostrade. Practic, fiecare firmă în parte ar fi trebuit să lucreze pe câte un sector de 10