Pe tot mai multe vitrine de magazine se afişează mare, cu litere cât uşa de la intrare, invitaţia de OUTLET. Doar foarte rar centrele de acest gen se ridică la nivelul celor din străinătate, cum este de exemplu celebrul Parndorf, din Viena, frecventat de români.
Outlet-urile din România se împart în două categorii: cele din care ieşi fericit peste măsură pentru că ai găsit lucruri de calitate la preţuri de nimic şi cele din care pleci supărat nevoie mare pentru că ai pierdut timpul degeaba.
Iar diferenţierea poate fi făcută, în cele mai multe cazuri, chiar înainte de a le trece pragul. Pentru că fie afli de la început ce mărci vei găsi - la Fashion House Outlet Center, de exemplu, unde sunt toate informaţiile disponibile, fie habar nu ai ce se vinde, pentru că pur şi simplu la intrare nu scrie decât „Outlet". Iar asta te face să intri în magazinele respective, sperând că vei găsi lucruri ieftine şi de calitate. Este cazul centrelor din zona Piaţa Unirii, unde, dacă ai răbdare să cauţi, ai toate şansele să găseşti produse ale unor mărci de renume la preţuri foarte mici.
În general, atunci când spun "outlet" cei mai mulţi se gândesc la un centru în a cărui ofertă se regăsesc produse ale mai multor mărci. Iar Fashion House Outlet Center, situat la o distanţă de 13 km de Bucureşti, este cel mai bun exemplu autohton în acest sens.
"În centrele de tip outlet, în general, se regăsesc colecţii recent ieşite din sezon, mostre, dar şi colectii curente ale unor mărci de renume internaţional şi local. Magazinele acestor branduri oferă vizitatorilor produse la preţuri cu până la 70% reducere (şi chiar 90% în anumite perioade) faţă de valoarea lor obişnuită", explică Răzvan Şaguna, Director al Fashion House Outlet Center.
Fashion House Outlet Center pune la dispoziţia clienţilor colecţii ale unor mărci internaţionale precum Puma, Adidas, Nike, Champio