O altă nouă unitate care va fi înfiinţată este Serviciul Comunal de Gospodărire Feldioara, societate ce va funcţiona în subordinea Consiliului Local. Comuna dispune de multe utilaje şi maşini de intervenţie, acestea urmând să fie depozitate în perimetrul (curtea) clădirii Biroului de Evidenţa Populaţiei. E vorba aici de o activitate foarte utilă pentru comunitate, care se va desfăşura în regim propriu, fără mari cheltuieli, graţie utilajelor de care aminteam: maşină de pompieri, de salubritate, autogreder, motopompă, tractor, remorcă etc.
Pe de altă parte, Primăria a reabilitat complet o clădire în centrul comunei, situată vizavi de Liceul „Petru Rareş”, pe strada O. Goga, care va avea destinaţia de Birou pentru Evidenţa Informatizată a Persoanei. Imobilul are acoperiş nou, a fost complet zugrăvit în interior şi exterior, iar spaţiile au fost şi ele compartimentate pentru a servi scopului propus. Aici urmează să fie introdusă instalaţia de încălzire termică centrală, astfel încât personalul să aibă condiţii optime de lucru cu cetăţenii. Biroul despre care vorbim va funcţiona tot de anul acesta, deoarece mai e nevoie doar de achiziţionarea aparaturii necesare, iar când totul va fi gata cetăţenii din Feldioara şi din cele două sate aparţinătoare - Reconstrucţia şi Rotbav - vor putea să intre în posesia cărţilor de identitate, paşapoartelor şi a celorlalte documente de care au nevoie (pe care încă nu le au sau care sunt expirate). Localnicii vor fi serviţi de trei angajaţi, persoane care vor lucra la acest Birou după efectuarea unui curs de specialitate timp de trei luni. O altă nouă unitate care va fi înfiinţată este Serviciul Comunal de Gospodărire Feldioara, societate ce va funcţiona în subordinea Consiliului Local. Comuna dispune de multe utilaje şi maşini de intervenţie, acestea urmând să fie depozitate în perimetrul (curtea) clădirii Biroului de Evidenţa Pop