S-a considerat intotdeauna un vanzator, desi cariera si-a inceput-o in marina comerciala, unde a activat timp de sapte ani. Iar daca cineva il intreaba acum cu ce se ocupa raspunsul vine repede si simplu: vinde bere. In Ursus Breweries, Victor Armaselu tine de aproape un an carma unui departament de peste 500 de persoane, fiind in acelasi timp responsabil de vanzarea unor branduri de milioane de euro.
Victor Armaselu, 41 de ani, a avut un parcurs profesional destul de variat. Ca absolvent al Institutului de Marina Civila din Constanta a navigat timp de sapte ani, parcurgand toate etapele specifice ingineriei mecanice navale. Ajuns sef mecanic, pozitie de varf in domeniul respectiv, a decis ca era momentul sa faca si altceva. Astfel, a inceput prin a fi agent de asigurari, dupa care a vandut treptat adezivi industriali, masini de lux si s-a oprit in cele din urma la bere.
“Gandindu-ma la prima etapa din cariera mea profesionala, cand in medie aveam 5 km de apa sub mine, ma intreb ce poate fi mai periculos de atat? Trebuie sa fii tu insuti, acesta este motto-ul meu. 14 ore pe zi din 24 le petrecem la birou si daca nu iti place ceea ce faci este o mare problema”, crede Armaselu.
Rutina este ceva la care uneori se gandeste cu nostalgie, in conditiile in care fiecare zi este diferita.
“Stresul este bun, ne tine vii. Daca ar fi sa ne gandim ca lucrurile care ne definesc in activitatea zilnica sunt legate de dinamism, trebuie sa ai aceasta capacitate de a fi tot timpul pe val, de a fi treaz. Nu sunt ingrijorat de ceva anume in acest moment, dar nici amortit. E una din cele mai mari greseli pe care le poti face ca manager - sa stai linistit si sa crezi ca le-ai rezolvat pe toate. Aceasta stare de alerta permanenta este absolut esentiala”, considera Victor Armaselu.
Una dintre provocarile cu care se confrunta orice om de vanzari in prezent