Doru Buşcu a cumpărat marca “Academia Caţavencu”, pentru peste 1,6 milioane de euro, la licitaţia publică cu strigare organizată joi.
Doru Buşcu, director editorial Academia Caţavencu, şi jurnalista Sabina Fati s-au înscris la licitaţia publică cu strigare organizată joi, începând cu ora 13.00, de lichidatorul judiciar General Group Expert SRL al societăţii Caţavencu SA, în care urma să fie licitată şi marca “Academia Caţavencu“, transmite Mediafax.
Marca “Academia Caţavencu” a fost scoasă la licitaţie cu un preţ de pornire de 149.322 de euro (fără TVA), potrivit anunţului de licitaţie publicat de lichidatorul societăţii Caţavencu SA, aflată în prezent în faliment.
Tribunalul Bucureşti a admis în luna mai propunerea administratorului judiciar General Group Expert SRL privind intrarea în faliment în procedura generală a debitoarei SC Caţavencu SA, editorul Academia Caţavencu, potrivit deciziei publicate pe site-ului oficial al instanţei.
Doru Buşcu a cumpărat marca “Academia Caţavencu”, pentru peste 1,6 milioane de euro, la licitaţia publică cu strigare organizată joi.
Doru Buşcu, director editorial Academia Caţavencu, şi jurnalista Sabina Fati s-au înscris la licitaţia publică cu strigare organizată joi, începând cu ora 13.00, de lichidatorul judiciar General Group Expert SRL al societăţii Caţavencu SA, în care urma să fie licitată şi marca “Academia Caţavencu“, transmite Mediafax.
Marca “Academia Caţavencu” a fost scoasă la licitaţie cu un preţ de pornire de 149.322 de euro (fără TVA), potrivit anunţului de licitaţie publicat de lichidatorul societăţii Caţavencu SA, aflată în prezent în faliment.
Tribunalul Bucureşti a admis în luna mai propunerea administratorului judiciar General Group Expert SRL privind intrarea în faliment în procedura generală a debitoarei SC Caţavencu SA, editorul Academia Caţavencu, potrivit deciziei pu