La editia din acest an a premiilor Effie Romania s-au inscris 25 de agentii si companii, cu 79 de campanii. Brand Connection a desfasurat o prima campanie pentru un nou client - ProCredit Bank. Divizia de comunicare neconventionala a Zenith media, newcast, si agentia Saatchi&Saatchi semneaza campanii pentru produse bancare. Reteaua JWT se repozitioneaza la nivel global.
25 de agentii si companii au inscris, in total, 79 de campanii la editia din acest an a Effie Romania, festival ce premiaza eficienta in publicitate. Potrivit unui comunicat al organizatorilor, agentiile participante la Effie 2011 sunt: 23 Communication Ideas&Heineken Romania, Arsenoaiei&Matasel, BrandTailors, Bridge Communication, CAP, Cocoon Bucharest, Cohn&Jansen JWT, Generic Audiovizual, GMP Advertising, Graffiti BBDO, Grey Worldwide Romania, Leo Burnett&Target Romania, Lowe&Partners, McCann Erickson Romania, Mercury360, Next Advertising, Odyssey Communication, Ogilvy&Mather, OgilvyOne, Papaya Advertising, Propaganda, Publicis Romania, Rusu+Bortun Brand Growers, Saatchi&Saatchi Romania si Sister. Lucrarile vor fi jurizate in zilele de 9 si 10 iunie, iar castigatorii vor fi anuntati in cadrul unei gale ce va avea loc in data de 13 iunie.
Agentia Brand Connection a castigat contul media al ProCredit Bank, pentru care va oferi servicii de cercetare, planificare, strategie si achizitionare de spatiu media. Potrivit unui comunicat de presa, agentia a desfasurat deja o prima campanie de comunicare outdoor, sustinuta in online.newcast, divizia dedicata campaniilor neconventionale a Zenith Media Romania, contribuie la o campanie a ING Bank lansata luna aceasta, campanie in care, intre altele, a plasat pantofi supradimensionati in statii de autobuz si scaune-gigant in piete si parcuri din mai multe orase mari ale tarii, potrivit unui comunicat de presa. Sloganul campaniei este "Pentru oamen