Constructorul auto Renault a fost nevoit sa reduca preturile la unele masini cu pana la 45%, in Franta, dupa ce vanzarile au scazut cu 70%, la anumite modele. Astfel de discounturi nu prea s-au mai intalnit la modelele de volum.
Aceste mutari pe care le-a facut, recent, Renault arata ca de fapt compania are probleme mai grave decat o arata, spun cei de la La Tribune. In Franta, vanzarile au scazut, la inceputul lunii mai, cu 38% si spre finalul acestei luni au mai scazut cu inca 38%. Nici Dacia nu o duce prea bine avand in vedere ca si comertul cu modelul romanesc s-a diminuat cu 45%.
Pretul unui Clio 3, cu motor de 75 CP a ajuns sub 8.000 de euro, adica mai putin cu 45% fata de pretul initial. Potrivit cotidianului Le Figaro, masinile marcii sunt fiabile, ele si-au mai pierdut din atractivitate si au ajuns sa aiba o imagine mediocra.
Constructorul auto Renault a fost nevoit sa reduca preturile la unele masini cu pana la 45%, in Franta, dupa ce vanzarile au scazut cu 70%, la anumite modele. Astfel de discounturi nu prea s-au mai intalnit la modelele de volum.
Aceste mutari pe care le-a facut, recent, Renault arata ca de fapt compania are probleme mai grave decat o arata, spun cei de la La Tribune. In Franta, vanzarile au scazut, la inceputul lunii mai, cu 38% si spre finalul acestei luni au mai scazut cu inca 38%. Nici Dacia nu o duce prea bine avand in vedere ca si comertul cu modelul romanesc s-a diminuat cu 45%.
Pretul unui Clio 3, cu motor de 75 CP a ajuns sub 8.000 de euro, adica mai putin cu 45% fata de pretul initial. Potrivit cotidianului Le Figaro, masinile marcii sunt fiabile, ele si-au mai pierdut din atractivitate si au ajuns sa aiba o imagine mediocra.