Grupul British American Tobacco (BAT), numarul doi mondial la productia de tigarete, a anuntat joi ca a cumparat al doilea mare producator columbian Productora Tabacalera de Colombia, sau Protabaco, pentru 452 milioane de dolari. Este o miscare strategica ce permite BAT sa-si extinda activitatile in America Latina, apreciaza Wall Street Journal.
America Latina este a patra mare piata de tigarete din lume cu vanzari de 17 miliarde de dolari anul trecut.
In 2010, Protabacoa vandut5,5 miliardede tigari, echivalentulaaproape otreime dinpiatainterna.Cel mai mare brand al sau,Mustang,estetigara cea mai bine vanduta din tara, cuo cotadepiata de aproximativ 18%.
Luna trecuta,BATanuntato cresterecu 5%a vanzarilorin primul trimestru,dar a atras atentia ca volumul vanzarilor ar mai putea scadea din cauza conditiilor economice globale.
Grupul British American Tobacco (BAT), numarul doi mondial la productia de tigarete, a anuntat joi ca a cumparat al doilea mare producator columbian Productora Tabacalera de Colombia, sau Protabaco, pentru 452 milioane de dolari. Este o miscare strategica ce permite BAT sa-si extinda activitatile in America Latina, apreciaza Wall Street Journal.
America Latina este a patra mare piata de tigarete din lume cu vanzari de 17 miliarde de dolari anul trecut.
In 2010, Protabacoa vandut5,5 miliardede tigari, echivalentulaaproape otreime dinpiatainterna.Cel mai mare brand al sau,Mustang,estetigara cea mai bine vanduta din tara, cuo cotadepiata de aproximativ 18%.
Luna trecuta,BATanuntato cresterecu 5%a vanzarilorin primul trimestru,dar a atras atentia ca volumul vanzarilor ar mai putea scadea din cauza conditiilor economice globale.