Danone România a înregistrat în anul 2010 o creştere a cifrei de afaceri cu 10%, atingând 476 milioane RON, comparativ cu 435 milioane lei în anul 2009, au anunţat ieri reprezentanţii companiei într-o conferinţă de presă.
Danone şi-a consolidat poziţia de lider în categoria produselor lactate proaspete din România, prin creşterea cotei de piaţă la 58% în 2010. De asemenea, compania deţine cote de piaţă în creştere atât pe segmentul de iaurturi, cu o valoare de 69%, cât şi pe segmentul iaurtului cu fructe, de 72%.
"Toate aceste cifre demonstrează că modelul de business dezvoltat de Danone România, în contextul economic actual, şi-a dovedit eficienţa. Susţinerea consumului de produse lactate rămâne, şi în acest an, o prioritate pentru noi. Strategia Danone este de a fi aproape de consumatorii săi prin politica de preţ, ofertele promoţionale şi prin inovaţiile pe care le pregătim, deoarece ne dorim să le oferim mereu românilor gusturi noi şi combinaţii cât mai atractive", a declarat Stephane Batoux, director general, Danone România & Ţările Adriatice.
90% dintre produsele Danone, comercializate pe piaţa românească, sunt fabricate în România, în unitatea de producţie de la Bucureşti, cea mai modernă fabrică de lactate din ţară. Producţia locală garantează atenţia acordată preferinţelor consumatorilor români, precum şi flexibilitatea companiei, cu o rată de răspuns foarte bună, în raport cu cererea pieţei. Cele 7 branduri de succes şi 70 de referinţe de produs, din portofoliul Danone România, se adresează tuturor categoriilor socio-economice. Totodată, 3% din producţia fabricii Danone din România se vinde pe pieţele din regiunea Adriaticii şi Republica Moldova.
În anul 2010, investiţiile Danone s-au ridicat la peste 17 milioane lei, iar suma alocată pentru acest an este de 20 milioane de lei. Compania a investit în dezvoltarea capacităţii industr