Consiliul de Administratie al Postei Romane a hotarat joi modificarea structurii interne si reducerea posturilor de conducere din cadrul companiei, a anuntat vineri compania. In urma acestei decizii aprobate vineri, 27 mai, si de Adunarea Generala a Actionarilor, din cele 11 sucursale specializate, existente la momentul de fata, vor ramane patru, si anume: Sucursala Servicii Integrate, Sucursala Servicii Financiare, Sucursala Fabrica de Timbre si Muzeul National Filatelic.
Posta Romana are in prezent 11 sucursale specializate si anume:
1. Servicii Financiare
2. Transport
3. Imobiliara
4. Centrul de Perfectionare
5. Retea Postala
6. IT&C
7. Servicii Integrate
8. Posta Rapida
9. Muzeul National Filatelic
10. Fabrica de Timbre
11. Servicii Postale
Potrivit comunicatului societatii, actualele Centre Regionale Retea Postala vor deveni Directii Regionale de Posta, urmand ca la nivelul acestora sa fie preluate activitatile de transport, administrare fond imobiliar, servicii de curierat rapid si IT. Pana la sfarsitul semestrului intai al anului 2011 vor fi stabilite structurile organizatorice si numarul de posturi din administratia centrala si din teritoriu.
"Hotararea Consiliului de Administratie are ca scop eficientizarea structurii de conducere a companiei in vederea fluidizarii comunicarii la nivelul top managementului si a procesului de luare a deciziilor. Totodata, dincolo de impactul economic pe care il anticipam ca il va avea aceasta masura asupra bugetului Postei Romane, ne pregatim pentru liberalizarea pietei serviciilor postale ce va avea loc incepand cu 1 ianuarie 2013", a declarat Dumitru Daniel Neagoe, directorul general al Postei Romane.
Organigramele ar urma sa intre in vigoare dupa modificarea Hotaraea de Guvern (HG) 572/2010, privind aprobar