Blogul de tehnologie Mashable are 12,5 milioane de vizitatori unici şi peste 50 de milioane afişări pe lună, potrivit lui Pete Cashmore, fondatorul blogului.
Blogul de tehnologie Mashable a fost înfiinţat, în anul 2005, de Cashmore (26 ani) pe când acesta avea doar 19 ani. El a terminat liceul târziu, din cauza unei boli care l-a ţintuit la pat, şi a renunţat la facultate pentru a se ocupa de Mashable.
Prima reclamă postată pe blog i-a adus lui Cashmore 3.000 de dolari, îşi aduce aminte scoţianul. În prezent, Mashable valorează milioane de dolari şi este considerat unul dintre cele mai influente site-uri de tehnologie.
Mashable are 45 de angajaţi în New York, San Francisco şi Europa, iar Cashmore a declarat că intenţioneză să mărească echipa şi să dezvolte în continuare site-ul.
Altfel, firma de consultanţă Interactive Advertising Bureau a anunţat că în primul trimestru al acestui an publicitatea pe Internet în SUA a generat venituri record de 7,3 miliarde de dolari, în creştere cu 23% faţă de 5,9 miliarde de dolari în perioada similară a anului trecut
În luna aprilie a acestui an, IAB a raportat că în 2010 veniturile din publicitatea online s-au ridicat la 26 miliarde de dolari, în creştere cu 15% faţă de 2009, an în care aceleaşi venituri au înregistrat o scădere de 3,4% din cauza recesiunii.