Austria Incoming, o asociatie patronala care vizeazapromovarea unor regiuni mai putin cunoscute din Austria in Romania, a investit pentru activitati de promovare aici doar cateva sute demii de euro. Cum poti sa incepi sa iti faci marketing eficient pentru destinatiituristice cvasi-necunoscute?
Aociatia se bucura si desprijinul autoritatilor austriece, ceea ce in Romania este mai dificil candvine vorba de bugete efective de promovare. Pentru Austria, ingeneral, marketingul este deja facut. Dincolo de aceste aspecte, avand in vedere faptul ca sumelecheltuitede austrieci pentru prmovare nu sunt uriase, putem sa analizam putince inseamna marketing-ul eficient.
1. Gandestepe termen lung. Austria Incoming este de trei ani pe piata locala, iar primulan si jumatate a fost extrem de dificil, ca nivel de penetrare a ofertei maiputin cunoscute din Austria in Romania. Mai mult, chiar daca in acesti trei ani, care din nefericire au coincis cucriza economica, majoritatea regiunilor promovate nu au inregistrat cresteri, asociatia continua sa ramana pe piata. Mai mult, din 2012chiar s-ar putea sa intre mai multe regiuni in asociatie.
2. Bugetulmic poate da si rezultate mari, daca ai produsul potrivit pentru turistulpotrivit.Bugetul Austriei Incoming nu este urias. Austrieciibeneficiaza insa de un puternic brand turistic de tara. Dar acestaspect poate fi la fel de bine un dezavantaj, turistii alegand ceea ce cunosc deja din patria ski-ului pe planlocal, deci e greu sa promovezi regiunile mai putin cunoscute. Oficialii Austria Incoming spunca pretul pachetelor turistice este cel mai important criteriu pe piata locala. In momentul in care s-augandit la promovarea regiunii in Romania si in general in estul Europei, acestia au luatin calcul in primul rand faptul ca pentru estici, muntii din Mostviertel (o regiune mai putin vizitata) suntcei mai apropiati din