Mall-ul online Clickshop.ro, lansat in aprilie anul acesta de operatorul de telecomunicatii Romtelecom, inregistreaza o audienta zilnica de peste 5.300 de vizitatori, a declarat Ovidiu Ghiman, director executiv pentru strategie si comercial rezidential in cadrul companiei.
Acesta a adaugat ca cele mai bine vandute produse sunt electronicele si cele de IT&C.
In prezent, site-ul ofera 2.500 de produse, iar pana la finalul anului vor fi disponibile aproximativ 10.000.
Piata locala de comert online a fost anul trecut de aproximativ 200 de milioane de euro, in jur de 10% dintre produse si servicii fiind si achitate online, restul fiind platite la livrare, a mai spus Ghiman in cadrul evenimentului "Ziua Comunicatiilor".
Potrivit acestuia unul dintre motivele pentru care compania de telecomunicatii a intrat pe segmentul comertului online este potentialul important de crestere.
Platforma online clickshop este administrata de Romtelecom si dezvoltata de Deutsche Telekom, grupul german care detine 30% din OTE, actionarul principal al Romtelecom.
Romania este a treia tara in care Deutsche Telekom lanseaza un astfel de magazin online, dupa Germania (t-online.de) si Austria.