Anul 2011 marchează a 20-a aniversare a victoriei Mazda în cadrul celei mai dificile curse de anduranţă, Le Mans 24 de ore. În 1991 Mazda a devenit primul şi singurul constructor japonez care a câştigat cursa. Pentru aniversarea din acest an şi la invitaţia organizatorilor, Automobile Club de L'Ouest (ACO), Mazda va face o demonstraţie cu modelul câştigător, Mazda 787B, pe circuitul Sarthe din Le Mans, Franţa, sâmbătă, 11 iunie 2011, înainte de începerea cursei de 24 de ore. Cea de-a 79-a cursă de 24 de ore Le Mans este programată să înceapă la ora 15:00, ora locală, sâmbătă, 11 iunie, şi se va încheia la aceeaşi oră, ziua următoare. 787B îşi va începe demonstraţia la ora 12:30 şi ulterior va lua parte la Parada Piloţilor, organizată vineri 10 iunie în centrul oraşului Le Mans.
Mazda 787B a fost primul şi singurul model japonez cu motor rotativ care a câştigat cursa de 24 de ore de la Le Mans. Dezvoltat de Mazda împreună cu Mazdaspeed, divizia care a gestionat programul de curse Mazda, modelul 787B are un şasiu conceput să satisfacă reglementările tehnice ale Grupei C de pilotaj şi a fost propulsat de un motor rotativ cu patru rotoare, care dezvoltă 700 de CP. Din cauza unei schimbări în regulamentul cursei, anul 1991 a fost ultimul în care un model echipat cu motor rotativ a mai putut participa în cursa de 24 de ore de la Le Mans. După 17 ani de efort, aceasta a fost singura şansă ca Mazda să-şi îndeplinească obiectivul mult dorit, de a câştiga la Le Mans. Victoria de la Le Mans nu a fost un succes reputat doar de Mazda, ci a fost rezultatul anilor lungi de muncă ai Mazdaspeed, ai şoferilor, ai furnizorilor şi ai tuturor celor implicaţi.
Din 1991, modelul câştigător Mazda 787B a fost expus la Muzeul Mazda de la Hiroshima, Japonia. În pregătirea demonstraţiei pentru Le Mans, Mazda 787B a fost readus la condiţiile normale de pilotaj, pentru prima dată