Importatorul de bere Bavarom a înregistrat în primele trei luni ale acestui an o creştere de 27% a cifrei de afaceri, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut pe fondul unei prezenţe mai active în sectorul HoReCa (Hoteluri, Restaurante, Cafenele - n.r.). "Dezvoltarea gamei de produse a venit odată cu decizia de orientare a strategiei de business şi către zona de HoReCa. Asta venind odată cu mărirea echipei de vânzări. Evident că nu neglijăm retailul, însă o bună parte din noile mărci sunt destinate în exclusivitate HoReCa", a declarat, într-o întâlnire cu presa, Costin Ghindea, director general Bavarom. Creşterea cifrei de afaceri din primul trimestru se datorează şi unei cereri mai mari pentru berea de import, care la rândul său se datorează unei cunoaşteri sporite a anumitor mărci de bere pe care Bavarom le importă. În 2010 compania a înregistrat o cifră de afaceri de 9 milioane de lei, rezultat similar cu cel din 2009.
Potrivit oficialului Bavarom, berea premium de import a reprezentat 0,7% din totalul pieţei de bere din România, în timp ce importurile totale au reprezentat 2,5%. Piaţa de profil locală a scăzut în ultimii doi ani cu 20% faţă de anul de vârf 2008. Segmentul berii premium a scăzut în acelaşi interval cu 30%.
De la începutul anului, Bavarom a introdus în portofoliu 13 noi sortimente de bere, provenite din Statele Unite ale Americii, Marea Britanie, Italia, Germania şi China. Până la începutul lunii iulie, Ghindea a anunţat că portofoliul propriu va ajunge la 48 de sortimente.
Importatorul de bere Bavarom a înregistrat în primele trei luni ale acestui an o creştere de 27% a cifrei de afaceri, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut pe fondul unei prezenţe mai active în sectorul HoReCa (Hoteluri, Restaurante, Cafenele - n.r.). "Dezvoltarea gamei de produse a venit odată cu decizia de orientare a strategiei de business ş