Familia BMW devine din ce în ce mai mare. Avalanşa de modele noi îi obligă pe bavarezi să redenumească Seria 1 în Seria 2.
Oficialii BMW preferă să vorbească despre viitoarea Serie 1 sub numele de cod F20. Având în vedere numărul de modele noi pe care le pregăteşte constructorul german, jurnaliştii francezi de la Automobile Magazine speculează că bavarezii vor redenumi viitoarea Serie 1, Seria 2.
Motivele pe care le invocă francezii sunt următoarele. BMW pregăteşte o maşină mai mică decât Seria 1 şi, având în vedere tradiţia nomenclatorului BMW în care modelele mai mari şi mai performante primesc o cifră mai mare, mezina trebuie să primească cel mai mic număr. Seria 0 nu ar fi sunat prea bine pentru micuţa citadină (poate pentru un model cu totul şi cu totul revoluţionar) aşa că ar fi mult mai simplu să redenumească una dintre ele.
Seria 4 sau Seria 3 GT
BMW are deja în producţie Seria 5 GT. Chiar dacă până acum nu a fost un succes din punctul de vedere al vânzărilor, nemţii nu s-a intimidat şi pregătesc şi seria 6 GT care va apărea cel mai probabil în primăvara lui 2012. Pe lângă aceasta, un nou model va intra pe segmentul A5 Sportback, Mercedes CLC şi Volkswagen Passat CC. Nemţii nu s-au hotărât încă dacă îl vor boteza 3GT sau 4, dar simţind aerul proaspăt ce vine din Bavaria, sunt mari şanse ca modelul să primească indicativul 4.
Familia BMW devine din ce în ce mai mare. Avalanşa de modele noi îi obligă pe bavarezi să redenumească Seria 1 în Seria 2.
Oficialii BMW preferă să vorbească despre viitoarea Serie 1 sub numele de cod F20. Având în vedere numărul de modele noi pe care le pregăteşte constructorul german, jurnaliştii francezi de la Automobile Magazine speculează că bavarezii vor redenumi viitoarea Serie 1, Seria 2.
Motivele pe care le invocă francezii sunt următoarele. BMW pregăteşte o maşină mai mică decât Seria 1 şi