Echipa Delice a trimis pe adresa redacţiei „Adevărul de Seară“ Braşov o scrisoare prin care se adresează publicului consumator şi prin care explică ce s-a întâmplat la laboratorul Câmpina, locul din care se aproviziona şi cofetăria Delice din Braşov.
Angajaţii Delice regretă problemele create clienţilor. „Ne pare rău pentru tot disconfortul creat clienţilor noştri în ultimele zile. Regretăm enorm suferinţele pe care le-au trăit clienţii care au avut nevoie de spitalizare şi care au acuzat simptome de rău", sunt cuvintele reprezentanţilor Delice.
CITEŞTE ŞI:
Tort cu stafilococ auriu, la cofetăria Delice din Braşov
Totuşi, echipa Delice are convingerea că aflarea adevărului va linişti opinia publică. Aceştia au reamintit că produsele Delice au reuşit să intre în toate casele, în cei 11 ani de activitate şi că până acum nimeni, niciodată nu a avut nimic de reprosat echipei de 60 de cofetari-patiseri care formează această mare «familie» Delice.
Chiar dacă s-a bucurat de aprecierea clienţilor, firma Delice a decăzut în ochii acestora din ziua de vineri, 20 mai, în preajma sărbătorii Sfinţilor Constantin şi Elena. „Dimineaţă, la ora 09.00, conform programului de autocontrol am depus la DSV Prahova probe din prăjiturile «Belcolade». Rezultatul analizei de laborator a atestat faptul că produsele verificate corespund normelor de calitate impuse şi pot fi comercializate. Toată ziua s-au făcut livrări de torturi, prăjituri şi foitaje, aşa cum în mod normal se întâmplă la un laborator cu 6 puncte de desfacere (două în Câmpina, trei în Ploieţti şi unul în Braşov), într-o zi de sărbătoare", apare în comunicat.
Însă ziua nu s-a încheiat aşa cum s-au aşteptat. „Seara au apărut primele sesizări. Reprezentanţii DSP Prahova au luat imediat măsura suspendării activităţii până la elucidarea cauzelor stărilor de rău acuzate de câţiva dintre consumatori.