În creştere constantă în ultimii 7 ani, marca Dacia a devenit un nume important pe piaţa auto. Cu vehicule bine concepute, foarte spaţioase, Dacia oferă un raport imbatabil preţ/prestaţii fără a face concesii evidente în ceea ce priveşte fiabilitatea.
Lansat în aprilie 2010, al şaselea vehicul al mărcii, maşina de teren Dacia Duster, s-a bucurat de un succes imediat (până în prezent, la nivel mondial, s-au înmatriculat aproape 127.000 Dacia Duster). Este vehiculul cu care marca se lansează în competiţii sportive: la Trofeul Andros cu Alain Prost (care a obţinut două titluri de vicecampion), la Raliul Aďcha des Gazelles (unde a obţinut locurile 2 şi 3 în 2011)… şi, în curând, la celebra "Pikes Peak International Hill Climb".
"NO LIMIT"
Dacia Duster "No Limit" este un vehicul de excepţie cu performanţe extraordinare. Este adaptat de către echipele de la Tork Engineering (concepţie, fabricaţie, montaj, dezvoltare) şi de la Sodemo (motor) cu sprijinul celor de la Renault Sport Technologies, care oferă expertiză unică în ceea ce priveşte competiţiile auto pe toată durata proiectului şi care furnizează anumite piese.
Dacia Duster "No Limit" este conceput conform regulamentului tehnic din categoria "Unlimited" unde concurează vehiculul: fără limitări de putere sau de cilindree, fără constrângeri tehnice pentru masa vehiculului, pneuri, transmisie sau aerodinamica maşinii.
Sub caroseria din fibră de sticlă, Dacia Duster "No Limit" ascunde elemente extreme.
850 CP...
Pregătit de către Sodemo, pornind de la blocul motor NISSAN VR 38 DETT (V6 de 3.8 l) al Nissan GT-R, motorul Dacia Duster "No Limit" este conceput pentru a maximiza performanţele vehiculului în ciuda altitudinii la care urmează să se desfăşoare proba (altitudinea de pornire: 2 860 m/cea de sosire: 4.300 m).
...cutie secvenţială cu 6 vi