În data de 27 mai 2011, doamna Anca Daniela Boagiu, Ministrul Transporturilor şi Infrastructurii, a efectuat o acţiune de inspecţie a stadiului în care se derulează lucrările de reabilitare şi modernizare a tronsonului de cale ferată Fundulea-Feteşti, fiind însoţită de subprefectul judeţului Călăraşi, domnul Nicolae Miu şi de secretarul general al Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii Gheorghe Dobre.
Ministrul Transporturilor şi Infrastructurii, doamna Anca Boagiu s-a întâlnit pe şantireul organizat în zona localităţii Dragoş-Vodă cu reprezentanţii firmei Astaldi care efectuează lucrări de modernizare. Doamna ministru şi-a manifestat nemulţumirea declarând că pe tronsonul de cale ferată Fundulea-Feteşti al liniei Bucureşti-Constanţa este "vraişte şi haos" şi că reprezentanţilor constructorului ar trebuii să le fie ruşine întrucât au întârziat nepermis de mult finalizarea lucrărilor.
Constructorul a afişat pe tabelul tehnic al lucrării ca termen de finalizare data de 30 septembrie, însă doamna ministru le-a cerut ca termenul să fie 15 iulie: "Aţi spus 15 iulie prima oară ca termen, asta să se întâmple, nu 30 septembrie, că vine vara şi trenul va face două ore şi jumătate până la Constanţa. Este un proiect cu fonduri de preaderare ISPA din 2007".
Reprezentantul Astaldi a promis că lucrările vor fi finalizate până la 15 iulie.
Referitor la posibile penalizări aplicabile constructorului în cazul depăşirii termenului, ministrul a răspuns afirmativ, declarând că: "penalităţile sunt de 1% pentru fiecare zi de întârziere şi ajung până la 15% din valoarea contractului".
O dată cu finalizarea tronsonului Fundulea-Feteşti, întreaga linie Bucureşti-Constanţa va fi modernizată. Trenurile vor putea circula pe acest tronson cu o viteza de 160 km/ora.