Compania vrea ca într-un an să devină liderul pieţei de profil
Retailerul online mizează pe trendul ascendent al vânzărilor de la nivel global
Magazin online eMAG şi-a extins portofoliul de produse comercializate, intrând pe segmentul de carte, unde ţinteşte prima poziţie în maxim un an, a anunţat, ieri, retailerul.
"Cărţile sunt o categorie foarte interesantă în comerţul online, datorită potenţialului semnificativ de dezvoltare şi la noi. Targetul pe care ni l-am propus este să devenim cel mai mare vânzător de carte din România în maxim un an", a declarat, într-un comunicat, Radu Apostolescu, directorul de dezvoltare al eMAG.
Potrivit eMAG, cărţile se numără printre primele produse comercializate pe Internet în România, dar volumul investiţiilor realizate până în prezent pe acest segment a fost limitat. "În contextul trendului ascendent pe care îl înregistrează vânzările online de carte la nivel mondial, investiţia în piaţa online de carte va reprezenta o direcţie strategică pentru eMAG", se arată în comunicatul companiei.
Parteneriat cu distribuitorul de carte Libris
Noua categorie va fi disponibilă prin platforma Marketplace, ca urmare a parteneriatului pe care retailerul online l-a semnat cu Libris, distribuitor de carte atât prin librăriile proprii, cât şi către biblioteci sau instituţii de cultură şi învăţământ.
"Piaţa cărţii reprezintă un domeniu provocator, atât timp cât eşti pus în situaţia de a vinde clienţilor nu doar nişte produse obişnuite ci mai degrabă de a le facilita accesul la cultură şi dezvoltare profesională. În plus, clienţii din mediul online sunt la curent cu tot ce este nou, au acces rapid la informaţie şi aşteptări pe măsură", a declarat Laura Orozan, administrator departament vânzări online Libris.
Clienţii pot achiziţiona titlurile preferate prin comenzi online sau telefonice