Surse din cadrul Ministerului Transporturilor au declarat pentru CANCAN că reprezentanţii Electrica intenţionează să ia măsuri drastice pentru a-şi recupera datoriile. Aşa că vor să taie curentul în gări, lăsând să funcţioneze doar macazurile şi semafoarele, pentru a nu pune în pericol siguranţa călătorilor.
Dacă nici aşa nu este rezolvată problema banilor, se va opri alimentarea cu energie electrică la reţelele CFR, iar trenurile nu vor mai circula. Acest lucru va fi posibil însă doar când se schimbă din nou ora, pentru că în acel moment toate garniturile de tren sunt oprite. Potrivit biroului de presă al Ministerului Transporturilor, datoriile CFR datează din 2005. "Valoarea totală a datoriilor înregistrate de CNCF CFR SA la furnizorii de energie electrică este de 1,9 miliarde de lei (consumul de energie şi penalizări).
Potrivit legii, poate fi întreruptă alimentarea cu energie electrică a punctelor de consum, dar nu poate fi întreruptă furnizarea energiei necesare funcţionării instalaţiilor de siguranţă a circulaţiei. Plata acestor datorii se va face prin mecanisme reglementate între companie şi furnizorii de energie electrică, cu sprijinul şi implicarea Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, Ministerului Economiei şi a Ministerului Finanţelor Publice", ne-au transmis reprezentanţii Ministerului Transporturilor.
Surse din cadrul Ministerului Transporturilor au declarat pentru CANCAN că reprezentanţii Electrica intenţionează să ia măsuri drastice pentru a-şi recupera datoriile. Aşa că vor să taie curentul în gări, lăsând să funcţioneze doar macazurile şi semafoarele, pentru a nu pune în pericol siguranţa călătorilor.
Dacă nici aşa nu este rezolvată problema banilor, se va opri alimentarea cu energie electrică la reţelele CFR, iar trenurile nu vor mai circula. Acest lucru va fi posibil însă doar când se schimbă din nou ora, pentr