A sti cum sa te imbraci la locul de munca este o necesitate. De cele mai multe ori, din dorinta de a iesi in evidenta cu orice pret, multe femei aleg calea gresita abordand tinute prea sexy sau prea banale.
Este indicat sa tineti cont de faptul ca fiecare tinuta in parte isi are locul ei bine stabilit. Rochitele prea scurte, prea lalai si transparente sau prea colorate vor fi mereu tinute de plaja. In timp ce rochiile cu paiete asortate unui machiaj strident se potrivesc unei tinute de seara. Ideal este sa alegeti, in functie de postul ocupat, intre tinute business sau casual.
In acelasi timp, prea multa piele la vedere strica cu siguranta. Tineti cont de faptul ca cei cu care lucrati nu va sunt nici iubiti, nici soti si nici cei mai apropiati prieteni. Asa ca expunerea a cat mai multa piele poate transmite semnalul gresit din partea voastra, implicit poate naste adevarate scandaluri la locul de munca.
Pentru a fi sigure ca alegeti cea mai buna cale, incercati sa urmati cateva sfaturi oferite mai jos.
Luati in considerare functia ocupata si domeniul de activitate
In functie de domeniul in care lucrezi si de locul in care te afli pe scara ierarhica, va trebui sa alegi tinuta ideala. Ca exemplu, femeile care lucreaza in domeniul financiar in legatura directa cu clientii ar trebui sa poarte costume din doua piese sau fusta dreapta si un sacou.
Femeile care lucreaza la birou si stau doar in spatele biroului, neinteractionand cu clientii, pot sa adopte o tinuta casual in care se simt confortabil si care nu este prea pretentioasa.
Femeile care ar trebui sa poarte uniforma la locul de munca sa aiba grija ca aceasta sa fie mereu pastrata in conditii optime si sa arate ingrijita. Nasturi rupti, fermoare care nu se mai inchid sau gauri in pantalon nu arata doar urat, dar dezvaluie si modul in ca